خانه / قالب / پوسته آوادا (avada) برترین پوسته ی چند منظوره

پوسته آوادا (avada) برترین پوسته ی چند منظوره

قالب آوادا پرفروش ترین قالب وردپرس در طول ۶ سال اخیر بوده است که این موضوع باعث افزایش اعتماد کاربران به قالب آوادا شده است. تنظیمات و ابزارهای بدون حد و رمز، طراحی های بدون حد و مرز، طراحی کاملا واکنشگرا و ریسپانسیو و پشتیبانی ۲۴ ساعته دلایلی هست که خریداران قالب آوادا به آن ها اشاره می کنند.

شما توسط این پوسته قادر خواهید بود هرنوع وب سایتی را راه‌اندازی کنید، اعم از فروشگاهی، شرکتی، خبری، مجله‌ای، پژوهشی و… .

 

 

 

قالب آوادا فراتر از یک قالب، یک ابزار قدرتمند طراحی است

قالب آوادا این امکان را برای شما فراهم می آورد که هر ایده ای را طراحی کنید. دموهای آماده شده فقط با تنظیمات قالب انجام شده و هیچ نیازی به کدنویسی ندارند.
Coding Not Required

بروزرسانی رایگان قالب آوادا

چیزی که این پوسته را از بقیه تم‌های معروف وردپرس منحصربفرد کرده است، فروش بالای آن در سایت تیم-فورست است که همین امر باعث شده است این پوسته در صدر پرفروش‌ترین پوسته‌های دنیا قرار بگیرد.

این پوسته در سایت ThemeForest بیش از ۳۴۰ هزار کاربر راضی داشته که آن را خریداری کرده‌اند. اگر ویدئوی معرفی همین آموزش را مشاهده کنید، سایت‌هایی را به شما معرفی می‌کنم که می‌توانید با تمامی قابلیت‌های فوق العاده این تم و همچنین دموهای آماده آن بیشتر آشنا شوید که خودتان قابلیت‌های جذاب این پوسته را ببینید و بهتر قضاوت کنید.

یکی از علل محبوبیت بالای این پوسته، شخصی‌سازی‌های فوق‌العاده زیاد آن است، که به شما این قدرت را می‌دهد تا با استفاده از تنظیمات متنوع آن هر تغییر دلخواهی را که علاقه داشتید، برای سایت خود به سادگی اعمال کنید.

سازگاری با ووکامرس قالب آوادا

یکی دیگر از قابلیت‌های بی‌نظیر این پوسته، کتابخانه‌ای با بیش از ۳۰ دموی از پیش ساخته شده است، که توسط آن شما قادر خواهید بود، در کسری از دقیقه، یک سایت کامل داشته باشید، بدون اینکه حتی خود را درگیر طراحی و یا چیدمان صفحات مختلف سایت کنید. لیست این دموها بدین شرح است: دموی کلاسیک – پژوهشی – عکاسی – موزیک – خلاقیت – ساخت و ساز – خیریه – کودکان – حیوانات خانگی – تکنولوژی – سلامت – ازدواج – رزومه – باشگاه – فروشگاه مدرن و کلاسیک – صفحه محصول – فروم – کلیسا – کافه – مسافرت – هتل – معماری – میزبانی – وکالت – سبک زندگی – شرکت – اپلیکیشن – مد و فشن

 

با دانلود قالب آوادا از دکتر تم بر خلاف سایر وب سایت ها، دموهای آماده شده به زبان فارسی قالب، بدون پرداخت هزینه اضافی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

دانلود رایگان قالب آوادا

همچنین ببینید

۷ قالب برتر وردپرس در زمینه آموزش آنلاین

امروز در دکترتم برای شما به معرفی ۷ قالب آموزش آنلاین وردپرس در زمینه آموزش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *